Mantenimentu di vetru

1. Ùn chjappà a superficia di vetru cù forza à i tempi ordinali.Per impediscenu a superficia di vetru da graffià, hè megliu mette una tovaglia.Quandu si mette e cose nantu à i mobili di vetru, manighjate cun cura è evite a collisione.

2. Durante a pulizia di ogni ghjornu, sguassate cù una spugna umida o ghjurnale.In casu di macchie, sguassate cù una spugna immersa in a biera o l'acitu caldu.Inoltre, pudete puru aduprà u lavatore di vetru vendutu in u mercatu.Ùn aduprate micca una suluzione forte à l'acidu per a pulizia.A superficia di vetru hè faciule di fretu in l'invernu.Pudete sguassate cù un pannu dipped in acqua salata cuncentrata o Baijiu, è l'effettu hè assai bonu.

3. Una volta chì u vetru di terra modellatu hè bruttu, pudete aduprà un cepillo di denti dipped in detergente per sguassate in cerchi longu u mudellu.Inoltre, pudete ancu chjappà u kerosene nantu à u vetru o dip chalk ash and gypsum powder in acqua nantu à u vetru per asciucà, è poi sguassate cù un pappu nettu o cuttuni, perchè u vetru hè pulitu è ​​luminoso.

4. U mobili di vetru hè megliu postu in un locu più fissu, ùn si move micca avanti è avanti à vuluntà;Pone l'ogetti in modu stabile, è l'uggetti pisanti deve esse posti à u fondu di i mobili di vetru per impediscenu l'inversione causata da u centru di gravità inestabile di u mobili.Inoltre, evite l'umidità, alluntanassi da a stufa, è isolate da l'acidu, l'alkali è altri reagenti chimichi per prevene a corrosione è u deterioramentu.

5. Aduprendu filmu frescu è u pappu umitu sprayed with detergent can also "regenerate" u vetru chì hè spessu macchiatu d'oliu.Prima, spruzzate u vetru cù detergente, è poi appiccicate a film di cunservazione per ammorbidisce e macchie d'oliu solidificate.Dopu à deci minuti, strappate a film di cunservazione, è poi sguassate cù un pappu umitu.Se vulete mantene u vetru luminoso è pulitu, deve sempre pulisce.S'ellu ci hè una grafia nantu à u vetru, pudete strofinate cù gomma imbevuta in acqua, è poi sguassate cù un pappu umitu;Se ci hè pittura nantu à u vetru, pò esse sguassatu cù u cuttuni dipped in l'acitu caldu;Asciugà u vetru cù un pappu seccu nettu immersa in alcolu per fà u luminosu cum'è u cristallu.


Tempu di post: Jul-28-2022